Често задавани въпроси

Можете да изберете продуктите, които искате, да ги добавите в кошницата и да последвате стъпките за плащане и доставка. Ако имате проблеми или въпроси по време на процеса, не се колебайте да се свържете с нас.

Ако искате да отмените поръчка, моля свържете се с нас възможно най-скоро. Ако поръчката все още не е изпратена, ще можем да я отменим.

Ще получите имейл с информация за проследяване, когато поръчката ви бъде изпратена.

Можете да платите с наложен платеж при доставка на поръчката, както и чрез дебитна или кредитна карта (Visa, Mastercard).

Можете да въведете промоционалния си код в полето „Код за отстъпка“ в количката, преди завършване на покупката. След това натиснете „Прилагане на промокод“ и отстъпката автоматично ще се отчете от общата сума на покупката.

За да върнете продукт, моля свържете се с нас, за да получите инструкции. Тук ще откриете пълна информация за нашата политика на връщания.

След като получим и проверим върнатия продукт, в рамките на 14 работни дни ще възстановим заплатената от вас сума по банков път на посочения IBAN във формуляра за замяна и връщане.